Introducció a l'evolució de l'art cinematogràfic

Impartit per Santiago Barrachina, el curs d'Introducció a l'evolució de l'art cinematogràfic es planteja com un recorregut per l'evolució de les diferents transformacions estilístiques, tècniques i narratives que ha experimentat el dispositiu cinematogràfic des de la seua invenció en les acaballes del segle XIX.

La línia argumental del curs estarà guiada fonamentalment per criteris historiogràfics i socioculturals, amb l'objectiu de mostrar un mapa el més ampli possible de com l'art cinematogràfic s'ha desenvolupat a tot el món i ha anant evolucionant.

DIES: Dimecres

HORARI: De 17:30 a 20:30 hores

MODALITAT: Presencial

AULA: FCE 1. Facultat de Filosofia i Ciències de l'Educació. Av. Blasco Ibáñez, 30. 46010, València

------------

Impartido por Santiago Barrachina, el curso de Introducción a la evolución del arte cinematográfico se plantea como un recorrido por la evolución de las diferentes transformaciones estilísticas, técnicas y narrativas que ha experimentado el dispositivo cinematográfico desde su invención en las postrimerías del siglo XIX.

La línea argumental del curso estará guiada fundamentalmente por criterios historiográficos y socioculturales, con el objetivo de mostrar un mapa lo más amplio posible de cómo el arte cinematográfico se ha desarrollado en todo el mundo y ha ido evolucionando.

DÍAS: Miércoles

HORARIO: De 17:30 a 20:30 horas