Curs 'De-construint la música: Verdi a Les Arts'

Professorat: Ramon Gener i Beatriz Fernández Aucejo
Nombre d’alumnes: mínim 10, màxim 40
Requisits: Un mínim del 80% d’assistència. L’alumnat ha d’assistir a cada sessió completa i signar tots els fulls de control d’assistència que es presenten al llarg del curs.
Certificació: L’alumnat que complisca el requisit d’assistència rebrà una certificació  d´aprofitament del curs signada pel Vicerector de Cultura de la Universitat de València.
Horari i lloc de realització:
El curs tindrà caràcter semipresencial i l’horari de les sessions és el següent:

Dia/
Hora/ Activitat/ Lloc
Dimarts 26/01/21
18:45-19:15  Recollida de signatures i accés/
Auditori del Palau de les Arts Reina Sofía
19:30-21:00 Conferència de Ramon Gener /Auditori del Palau de les Arts Reina Sofía

Dimecres 03/02
18:00-19:00 Conferència de Beatriz Fernández/Virtual

Dissabte 06/02
18:00-18:30  Recollida de signatures i accés
19:00-20:30 Concert/Auditori del Palau de les Arts Reina Sofía

Preu de matrícula:
Estudiantat de la UV, membres del col·lectiu Alumni UV, estudiantat de la Nau Gran i estudiantat d'Unisocietat: 8,00 €
Públic en general: 10,00 €

El preu de matrícula inclou les invitacions necessàries per a accedir a les activitats en el Palau de les Arts, l’ús de les invitacions és personal i intransferible per a l’alumnat matriculat.

Aquest curs, coorganitzat amb el CEFIRE artisticoexpressiu i el Palau de les Arts Reina Sofía, té com a objectiu que l’alumnat participe de forma activa en les activitats didàctiques i artístiques programades en la Marató Verdi del Departament d’Educació del Palau de les Arts.
En concret, l’alumnat assistirà a 3 activitats:
 -El dia 26 de gener assistirà a la conferència “Papeles femeninos de Verdi en la ópera”, a càrrec de l’humanista i divulgador musical Ramon Gener.
 -El dimecres dia 3 de febrer la directora de l’Orquestra Filharmònica de la Universitat de València, Beatriz Fernández Aucejo, oferirà una conferència gravada prèviament sobre les obres del programa del concert que es farà dia 6 de febrer.
 -El dia 6 de febrer, l’alumnat assistirà al concert monogràfic dedicat a Verdi, que oferirà l’Orquestra Filharmònica de la Universitat de València juntament amb alumnes del Conservatori Superior de Música de València, a l’Auditori del Palau de les Arts Reina Sofía.